Eksperyment

 Jak wariacje, to wariacje. Znudziły mi się juz pomidorowe, dyniowe, kalafiorowe. W sumie nie miałam pomysłu na zupę, a swoim zwyczajem, nie chciałam tracić zbyt dużo czasu na przygotowania. Pomyślałam, że zrobię jarzynową z tego, co mam. Miałam mrożoną marchewkę z groszkiem (świeżą marchew też raczej zawsze mam ), resztkę mrożonych brokułów, seler, por, pietruszkę z ogrodu, batata. Te składniki wystarczyłyby na zupe jarzynową. Ale mnie podkusiło dodać do zupy jeszcze kapusty. Kapusta w zupie jarzynowej - jak najbardziej. Tylko, że ja miałam tylko kapustę czerwoną, zwaną u nas (nie bez przyczyny) kapusta modrą. ;)

No i dodałam. Taki mało przemyślany eksperyment. Całość z dodatkiem smacznego rosołku z dnia poprzedniego. 

I zupa z dodatkiem śmietany i natki wyszła całkiem smaczna. Tylko ten kolor! Podobno je się oczami . Noo. Nam ten kolorek nie wadził, ale jednak zupka przypominała wywar na denaturacie. Chyba nie powtórzę już tej zupki. Chyba, ze w lodówce i spiżarni będą pustki, a znajdzie sie tam tylko modra kapusta, to wtedy, kto wie?

Dzięki(lub przez) batatom zupa miała delikatnie słodki smak, ale nam to pasowało. Oczywiście mogłam wziąć ziemniaki, ale jak szaleć, to szaleć, a podobno bataty są zdrowe. Ja je lubię i stosuję, szczególnie do dań z sosami. 



Komentarze

  1. Nic jeszcze nie robiłam z batatów
    Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku Haneczko?
    Pozdrawiam nareszcie słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj przedświątecznie Haneczko
    Jak widzisz jestem. To Ty masz duże zaległości u mnie 🙃
    Dzisiaj tylko życzenia bo Boże Narodzenie tuż tuż...
    Spokojnych, a przede wszystkim zdrowych Wesołych Świąt
    i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.
    Niech w tych dniach Twój Anioł Stróż otuli Cię swoim skrzydłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiesz, że mało mnie było w tej blogosferze :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wiem, a teraz słuchasz koncertu
    Haneczko w Nowym, mam nadzieję że lepszym, Roku życzę zdrowia, zdrowa i jeszcze uśmiechu przyjaciela niezasłoniętego maseczką
    Niech dobre Anioły nadal Ci towarzyszą 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje i życze tego samego z całego serca!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty